Uus SnoVanis 2 ei tee kompromisse, kui küsimus on turvalisusest talvistes oludes. Uuenduslik turvisemuster hoiab kaubikuid õigel marsuudil libedal teekattel. Optimeeritud talvine rehvisegu lühendab pidurdusteekonda, pikendab läbisõitu ja vähendab veeretakistust, mis tähendab sõiduki juhitavus ning hind on alati kontrolli all. Sobib ideaalselt mudelitele nagu Iveco Daily, Renault Master ja Fiat Doblo.
Tehnilised omadused:
Suurem turvalisus väiksema kuluga
Parem teostus pidurdamisel, mis lühendab pidurdusteekonda lumel
Suurepärane pidavus lumel
Suurem turvalisus kurvides ja märjal teekattel
Eeldatavasti suurem kütusesäästlikkus tingituna parandatud veeretakistusest
Pidurdamine lumes
Omadus: Kompaktsed turvise servaplokid ja tihedalt asetsevad sälgud
Tulemus: Parem jõuülekanne ja suurem hulk haarduvaid servaplokke
Kasu: Parem teostus pidurdamisel, mis võimaldab lühemat pidurdusmaad lumes
Haarduvus lumes
Omadus: Efektiivsed pikisooned ja lumeplokid soonte äärtes
Tulemus: Parem siduvus lumes tingitud suuremast lume haardumisest
Kasu: Suurepärane pidavus lumes
Manööverdamine vees
Omadus: Intensiivsed turvise servaplokid ja kompaktne struktuur turvise keskmes
Tulemus: Optimeeritud jäikuse jaotumine ja suurendatud stabiilsus külgmistes turviseplokkides
Kasu: Parem turvalisus kurvides ja märgadel teedel
Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.
2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.
Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm
Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade
Kütusekulu
Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).
Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem. (Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang * kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)
Märkus: Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.
Märjal pidamine
Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).
Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).* *Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Märkus: Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.
Väline veeretakistusmüra
Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.
A A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal. B B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne. C C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.
Mark
Barum
Mudeliseeria
SnoVanis 2
Dimension
175/65 R14C 90/88T 6PR
Laius
175
Tyre profile
65
Construction type
R
Rehvi suurus
14
Koormus indeks
90/88
kiirusindeks
(T)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.