Nagu parim töötaja, kellele võite alati kindel olla Iga eduka ettevõtte eesmärk on luua tugevaid ja püsivaid suhteid – nii soovime ka meie pakkuda teile rehve, mis kestavad. Selleks oleme välja töötanud VanContact™ Ultra, mis teenib teid erakordselt pikka aega. Massiivsemad mustriklotsid ja rehvi küljel kulgev kaitseriba stabiliseerivad kogu külgseina. Need omadused tagavad rehvi vastupidavuse ja kaitsevad äärekivi vastu sõitmise korral. Olge valmis uute rehvide ostmise mure väga pikaks ajaks peast heitma.
Muuda meelt – mitte rehve Kuna teil on kahtlemata olulisemaid prioriteete kui oma sõidukipargi rehvidele mõtlemine, töötasime välja uhiuue mudeli, mille ülivastupidav rehvisegu on loodud spetsiaalselt kaubikutele. Funktsionaalseid polümeere kasutades oleme saavutanud erakordselt väikese veeretakistuse ja kõrge tugevusastme, tagades samal ajal suurepärase haarduvuse märjal teel – andes teile vabaduse mõelda oma ettevõtte edasiviimisele ja mitte kulutada aega autopargi rehvide uuendamise peale.
Kilomeeter kilomeetri järel, ikka edasi VanContact™ Ultra rehvi välja töötades seadsime eesmärgiks luua rehv, mis viiks teid punktist A punkti B igal ajal ja mis tahes oludes. Erakordselt suure läbisõidu tagamiseks lõime uue kompaktse ehitusega turvisemustri, kasutades rehviõlal vähem ja väiksemaid põiksooni. Tulemus on suurem kontaktpind rehvi ja tee vahel, mis vähendab nii turvise spetsiifilist kulumist kui ka veeremüra. See kõik kõneleb juba iseenda eest, nii et meil jääb üle vaid soovida teile palju sujuvaid sõite punktist A punkti B.
Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.
2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.
Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm
Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade
Kütusekulu
Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).
Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem. (Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang * kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)
Märkus: Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.
Märjal pidamine
Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).
Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).* *Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Märkus: Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.
Väline veeretakistusmüra
Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.
A A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal. B B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne. C C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.
Mark
Continental
Mudeliseeria
VanContact Ultra
Dimension
205/65 R15C 102/100T 6PR
Laius
205
Tyre profile
65
Construction type
R
Rehvi suurus
15
Koormus indeks
102/100
kiirusindeks
(T)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Listihind (kui olemas) on rehvitootjate ja edasimüüjate vahelise müügihinna väljaarvutamise aluseks. Mitte mingil juhul ei ole siin tegemist lõpliku müügihinnaga, mida tuleb maksta ostjal.
**Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
***Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.