Talverehvide põlvkonna tipptoodete tehnoloogia viimane sõna. “Miura- Ori” 3D lamelltehnoloogia, 4D nano disaini ühend ja mikro-optimeeritud jäigastumist turviseplokkides ühendavad endas häid talvesõidu omadusi madala müratasemega ja väljapaistvat jõudlust märgades tingimustes.
FUNKTSIOONID JA EELISED
Mõeldud suunastabiilsuse, patenteeritud 'Miura-Ori' 3D lamelltehnoloogiaga
4D Nano disainiühend
Micro-optimeeritud jäigad turviseplokid
Silmaaistev veojõud ja pidurdusvõime nii lumel kui ka jääl
Suurepärane suunastabiilsus lumistel teedel
LOODUD TALVISTELE TEEOLUDELE
Selleks, et rahuldada tipptaseme töökoormust ja külma aastaaja nõudeid, on nad valmistatud erinevatest kvaliteetsetest materjalidest ja konstruktsioonilahendustega.
Näitena uus EUROWINTER HS 01:
Innovatiivne turvisemuster
Voolu-optimeeritud turvise sooned
Tõstab “veepumba mõju”
efektiivne ja ohutu vee hajutavus
Esimaklassi vesiliukindlus
Silmapaistev veojõud lumel
Uus Miura-Ori 3D lamelltehnoloogia
Voolu-optimeeritud turvise sooned
Paindlik lamellstruktuuri lühikesteks pidurdusteekondadeks lumel ja jääl
Kõrgeim võimalik jäikus lamellitud servades optimaalseks stabiilsuseks kurvides
märkimisväärselt suurem veojõud lumel ja jääl kui ka ühtlasem mustri kulumine
Rehvimärgise reeglistik määrab kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra infonõuded. Lisaks viidatakse ka toote talvistele omadustele.
2012. aasta 1. novembrist kehtinud EU 1222/2009 regulatsiooni on täiendatud ning 2021. aasta 1. maist asendab selle regulatsioon EU 2020/740. Sellest hetkest alates kehtivad uued nõuded. Muudetud on kütusekulu, märghaarduvuse ja veeretakistusmüra hindamisklasse ning ka EL-i sildi asetust. EL-i andmebaasis olevad tootja andmelehed saab sildil oleva QR-koodi abil alla laadida. Vastavatel rehvidel märgitakse ka lume- ja jäähaarduvus.
Regulatsioon ei kehti järgnevatele rehvidele: - rehvid, mis on disainitud spetsiaalselt sellistele sõidukitele, mis registreeri enne 1990. aasta 1. oktoobrit – taastatud mustriga rehvid (kuni EU VO 2020/740 rakendamiseni) – professionaalsed maastikurehvid – rallirehvid – rehvid, millel on haarduvuse tõhustamiseks lisadetailid, nagu näiteks lisanaastud – T-tüüpi hädaolukorrarehvid – rehvid, mille lubatud kiirus on kuni 80 km/h – rehvid, mille velgede diameeter on ≤ 254 mm või ≥ 635 mm
Kriteeriumite ja hinnanguklasside ülevaade
Kütusekulu
Kütusekulu sõltub rehvide veeretakistusest, sõidukist endast, sõidutingimustest ja juhi sõidustiilist. Rehvi veeretakistuse koefitsient jagatakse klassidesse A (kõige ökonoomsem) kuni E (kõige madalama ökonoomsusega).
Kui sõidukil on ainult A-klassi rehvid, on kütusekulu kuni 7.5%* madalam võrreldes E-klassi rehvidega. Kaubikute puhul võib kütusesääst olla veelgi suurem. (Allikas: Euroopa Komisjoni mõjuhinnang * kui mõõta vastavalt regulatsiooni (EU) 2020/740 testimeetodi alusel)
Märkus: Kütusekulu sõltub suuresti sinu sõidustiilist ning seda saab märkimisväärselt vähendada, sõites keskkonnasõbralike maneeridega. Kütusekulu tõhustamiseks tuleks regulaarselt kontrollida ka rehvirõhku.
Märjal pidamine
Märjal teel pidurdamise tõhusus on jagatud klassidesse A (kõige lühem pidurdusteekond) kuni E (kõige pikem pidurdusteekond).
Kui autol on A-klassi rehvid, on pidurdusteekond 80 km/h juures pidurdades 18 meetrit lühem võrreldes E-klassi rehvidega (keskmise haarduvusega teepinnal).* *Allikas: wdk Economic Association of the German Rubber Industry eV
Märkus: Sõiduturvalisus sõltub suuresti sinu sõidustiilist. Alati tuleb jälgida pikivahe. Parema haarduvuse jaoks tuleb regulaarselt kontrollida rehvirõhku.
Väline veeretakistusmüra
Rehvimüra mõjutab sõiduki üleüldist mürataset ja mõjutab nii sinu sõidumugavust kui ka keskkonna mürasaastet. EL-i rehvisildil on veeretakistusmüra jagatud 3 klassi, alates A-klassist (kõige madalam müratase) kuni C-klassini (kõige kõrgem müratase), mõõdetud detsibellides (dB) ning võrreldud Euroopa mürasaaste piirmääradega.
A A-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on üle 3 dB allapoole EL-i limiidist, mis kehtestati 2016. aastal. B B-klass tähendab, et rehvi väline veeretakistusmüra on kuni 3 dB allapoole 2016. aastal kehtestatud EL-i limiidist või sellega võrdne. C C-klass tähendab, et määratud piirmäär on ületatud.
Ettevõtte Arvustus
Profiil:EUROWINTER HS01
Arvustuse kuupäev
Testimiskeskus
Mõõdud
Arvustuse tekst
Hinnang
Tihend
09/2021
TCS - Technik, Umwelt und Wirtschaft
255/45 R20 105V XL, SUV BLK
Satisfactory
Mark
Falken
Mudeliseeria
EUROWINTER HS01
Dimension
255/45 R20 105V XL, SUV BLK
Laius
255
Tyre profile
45
Construction type
R
Rehvi suurus
20
Koormus indeks
105
kiirusindeks
(V)
With/Without Valve (TT/TL)
Rehvile vajalik siselohv
M/C
No
*Hinnad kehtivad (kui pole teisiti nimetatud) ühe ühiku kohta, käibemaks on hinna sees; hinnale lisanduvad saatekulud
**Rohkem kui 90% meie tellimustest jõuavad kliendile määratud tarneajal.